Tabletki na chrapanie

Podczas gdy śpisz lub ucinasz sobie drzemkę zaczynasz chrapać? To oznacza, że coś uniemożliwia ci swobodne oddychanie i blokuje twoje drogi oddechowe. Gdy śpisz mięśnie gardła i podniebienia są rozluźnione, oznacza to że twoje gardło się zwęża. Zwykły obrzęk tkanek wystarczy byś zaburzył swoją swobodę oddychania podczas snu.

Niektóre osoby decydują się na operacje plastyczną, ale nie bój się, nie jest to koniecznie. Wystarczy, że wyposażysz się w naturalny zestaw ziół jakim jest SnoreBlock. Być może znajomi polecają ci operacje, jednak pamiętaj, że wszelkie ingerencje w delikatną skórę w gardle mogą pozostawić blizny, a nawet może dojść do niebezpiecznych komplikacji. Dlatego warto spróbować sposobu zupełnie bezpiecznego i sprawdzonego, dla tego tabletki na chrapanie będą tu idealne.

 

 

Lek ten sprawi, że zapomnisz o chrapaniu a dodatkowo dostarczysz odpowiednią ilość tlenu do swojego organizmu. Dodatkową zaletą będą nareszcie radosne i pełne życia poranki, a zmęczenie zniknie raz na zawsze.
Tlen krwi w komórkach u każdej zdrowej osoby nie może przekroczyć progu poniżej 95%. U osoby, mającej problemy z chrapaniem może wystąpić obniżenie nawet i do 70%. I o to właśnie przyczyna senności w ciągu dnia, wszelkich bólów głowy, ogólnego zmęczenia, rozdrażnienia i problemów z koncentracja i podstawowymi czynnościami, a nawet z pamięcią.

Tabletki na chrapanie – SnoreBlock był badany przez wiele lat przez eksperta tej dziedziny – doktora Dennisa H. Harrisa.
Końcowa wersja tego leku została przetestowana na 220 osobach, które zgłosiły się na ochotników. 86% osób potwierdziło jego znakomite działanie, dzięki czemu został on wypuszczony na rynek i zyskał coraz to większą popularność, która jest oznaką skuteczności tego preparatu.
Zastanówmy się, czy warto lekceważyć problem chrapania? Wielu ludzi żartuje sobie z tej dolegliwości, ale nie wolno nam jej lekceważyć, zwłaszcza, gdy pojawiają się bardzo niebezpieczne dla zdrowia bezdechy. Co jeszcze można zrobić by zwalczyć problem chrapania raz na zawsze? O to kilka rad.

 

Zmiana stylu życia

Często problem chrapania pojawia się gdy nasz styl życia nie jest odpowiedni. Należy więc zmienić kilka niekorzystnych dla nas przyzwyczajeń, mogących być przyczyną dolegliwości powiązanych z zaburzeniem snu.

Jeżeli śpisz na wznak postaraj się nieco zmienić tą pozycję, bowiem to ona powoduje nasilenie problemu chrapania. Przyczyną tego zjawiska jest język, który opada ku tyłowi, co z kolei powoduje otwieranie się ust i zwężenie kanału nosogardła i cieśni gardła. Najlepiej więc położyć się na boku, by wyleczyć uciążliwy problem. Nie zapominaj o materacu dobrej jakości, który sprawi, że sen niezależnie od pozycji będzie efektywny.

Ulecz wszelkie infekcje, gdyż najczęściej właśnie podczas infekcji, czy przeziębień nasz organizm staje się bardziej podatny na chrapanie pojawiające się sporadycznie. Przyczyną chrapania może być więc niedrożność dróg oddechowych. Katar, zapalenie zatok lub powiększone migdałki sprawiają, że jesteśmy zmuszeni oddychać ustami, co powoduje uciążliwe dźwięki.
Zainwestuj w dobrą poduszkę. Bowiem pomoże ona zminimalizować chrapanie i ograniczy problem związany z zaburzeniem snu, jej dobór ma bardzo istotne znaczenie, gdyż odpowiednie podparcie głowy, szyi i kręgosłupa w istotny sposób oddziałuje na regenerację organizmu i efektywny odpoczynek. Miej płaską poduszką pod głową , ponieważ jeśli ułożysz ją wysoko, wówczas drogi oddechowe się zwężą. Najlepsza jest więc poduszka anatomiczna, która dopasowuje się do kształtu głowy.
Skończ z używkami. Papierosy, w których zawarta jest duża ilość nikotyny powodują zaleganie śliny w tchawicy i krtani, co z kolei powoduje podrażnienie gardła oraz obrzęk śluzówki. To sprawia, że powietrze ma utrudniony dostęp do wydostania się z płuc. Co najmniej 2 godziny przed snem nie powinno się również spożywać alkoholu, gdyż to on jest odpowiedzialny za wiotczenie mięśni gardła i języka. Działanie to powodują również środki nasenne i uspokajające.

Jeśli masz problemy ze zbędnymi kilogramami, zacznij dietę. Grubsze osoby chrapią znacznie głośniej i częściej. Zacznij więc zwracać większą uwagę na to co jesz i ile ćwiczysz. Joga, czy rozciąganie sprawią, że będziesz pogodniejszy a dodatkowo, poprawią napięcie twoich mięśni, a szczuplejsza szyja przestanie wywierać ucisk na drogi oddechowe.
Zadbaj o pokój sypialniany. Temperatura i wilgotność powietrza podczas snu również mają znaczenie. Najbardziej odpowiednia temperatura to 18 – 21 stopni Celsjusza, a idealna wilgotność to około 40-60 procent. Regularnie wietrzona sypialnia uniemożliwia wysuszenia się błony śluzowej, będącej często przyczyną chrapania.

Chrapanie dotyczy 45 proc. Polaków, jednak nie wielka część z nich stara się zwalczyć jakoś ten uciążliwy problem. Znaczna część z nich nie uważa tego zjawiska za zagrożenia dla zdrowia, jeśli nie towarzyszą mu przerwy w oddychaniu, czyli bezdechy, który polega na nasileniu chrapania i następnie pojawia się długa cisza, po czym znów powraca chrapanie. Takie przerwy przeważnie trwają około minuty i powtarzają się nawet kilkadziesiąt razy w ciągu nocy. To właśnie jest przyczyną niedotlenienie mózgu, serca, nerek i wątroby. Co z kolei prowadzi do niewyspania. Dodatkowo bezdechy mogą doprowadzić do arytmii, nadciśnienia, przerostu prawej komory serca a nawet do zawału. Jeżeli więc martwisz się o partnera koniecznie namów go do zakupu Snoreblock, który pozbędzie się tego problemu raz na zawsze.