Co na mase

Wielu z nas chodzi na siłownie, jednak efekty pracy na niej nie do końca nas zadowalają. Wtedy zaczynamy szukać suplementów, które pomogą nam zbudować mięśnie i ładnie wyrzeźbić swoją sylwetkę. Czyli w skrócie „co na mase” ?

Jednym z skutecznych środków jest właśnie Probolan 50. To nietypowe połączenie składników, które przyspieszają metabolizm i usprawniają prace hormonów. Suplement ten jest najsilniejszy i najbardziej skuteczny w procesie dążenia wymarzonej, wyrzeźbionej sylwetki. Jeżeli znudziło ci się zbyt częste chodzenie na siłownie, a przyjmowane przez ciebie suplementy nie dają zamierzonych rezultatów to Probolan 50 jest właśnie dla ciebie!

 

 

Efekty działania

Najcenniejszą zaletą tego suplementu jest szybki i skuteczny przyrost tkanki mięśniowej, a dodatkowo osoby stosujące Probolan 50 cieszą się większą siłą. Dodatkowo zauważyć można również poprawa wytrzymałości i wzrost energii. Podczas kuracji wzrośnie także twój testosteron o więcej niż 100% ! A to wszystko w mniej niż 3 miesiące! Pierwsze rezultaty można zobaczyć nawet po 48 godzinach. Następną zaletą tego produktu jest jego naturalny skład, niezanieczyszczający organizmu, a także wykorzystuje to co w naszym ciele piękne i pozwala cieszyć się nam wyrzeźbioną figurą. Aby efekty się pojawiły musisz również być aktywny fizycznie, bo bez tego nie uzyskasz pięknej sylwetki.

Przyrost masy mięśniowej, który możemy zaobserwować to nawet 8 kilogramów. W tym samym czasie spala się również tkanka tłuszczowa, więc twoje ciało będzie idealnie wyrzeźbiony a ty nie będziesz wyglądać jak olbrzym.
Kolejną dobrą cechą tego leku jest fakt, że podczas kuracji nie zauważysz uciążliwych skutków ubocznych, do których należą zaburzenia seksualne, czy trądzik. Możemy więc z czystym sumieniem powiedzieć, że nie spowoduje on efektów ubocznych.

 

Skład

Główny, odpowiedzialny za przyrost mięśnie składnikiem Probolanu 50 jest zdecydowanie epihydroksytiolan. Dodatkowo stymuluje on również przysadkę mózgową, której zadanie to także wydzielenie hormonu, który odpowiada za metabolizm.

 

Co na mase i siłę

Jak już wcześniej zostało wspomniane suplement ten wspomaga siłę. Już po 7 dniach treningu poczujesz się wytrwalszy, jednak bez regularnych wizyt na siłowni ciężko będzie dostrzec efekty. Tabletki na siłę pomagają uwolnić nowe pokłady energii, przez co pokonujemy własne słabości i stajemy się mocniejsi.

 

 

Opinie osób stosujących preparat Probolan 50


Marcin, 25 lat – „ Chociaż nie miałem pewności co do tego produktu przed rozpoczęciem stosowania, teraz mogę śmiało stwierdzić – jest rzeźba, są mięśnie, jest moc!”

Mateusz, 23 lata – „ Idealnie pompuje mięśnie w trakcie treningu. Już po tygodniu stosowania zauważyłem wzrost masy, oczywiście tej mięśniowej – wskazówka na wadze podskoczyła a tłuszczu nie widać, nie mogę doczekać się efektów po skończeniu 5 tygodniowego cyklu”.


 

Podczas budowy tkanki mięśniowej należy pamiętać, by podnosić duże obciążenia (około 80% maksimum) przy małych ilościach powtórzeń w serii podczas treningu. Należy stopniowo zwiększać obciążenie.
Następną istotną sprawą jest przerwa między seriami, jeśli celem jest hipertrofia to powinny one wynosić od 60 do 240 sekund (w przerwach między ćwiczeniami można trenować inne partie niezwiązane z głównymi mięśniami, które ćwiczymy na danym treningu).

Należy też pamiętać, że ćwiczenia na wolnych ciężarach będą bardziej efektywne niż te wykonywane na maszynach.

 

DIETA NA MASĘ MIĘŚNIOWĄ

Dobrą metodą odżywiania podczas kuracji jest liczenie kalorii i makroskładników, ponieważ jeśli będziemy świadomi co jemy nie musimy mieć żadnych jadłospisów. Nauczymy się samodzielnie odpowiednio wybierać co zjemy i panować nad swoim żywieniem. Logiczne jest, że na początku będziesz musiał czytać tabele kaloryczne i makroskładniki wszystkiego co jesz.

 

ROZKŁAD MAKROSKŁADNIKÓW W DIECIE NA MASĘ

Żeby przybrać na masie logicznym jest, że należy jeść więcej niż tego potrzebujemy. Zacznijmy od białka w trakcie diety na masę (które można uzupełniać korzystając z odżywek białkowych). Istnieje dużo sprzecznych informacji na temat znaczenia białka w trakcie przybierania masy. Moim zdaniem właściwa liczba to od 1,4g do 2g na kilogram masy ciała.

 

NADWYŻKA KALORYCZNA

Większość z pozostałego zapotrzebowania kalorycznego powinny zajmować węglowodany. Ludzie którzy chcą zbudować masę często jedzą ryż z kurczakiem lub makaronem., gdyż nie da się zbudować nadwyżki. Dodatkowo węglowodany są ważne w syntezie białek w organizmie.

 

WĘGLOWODANY

Ilość węglowodanów często jest największym problemem. Jest na szczęście dobra technika: najpierw ustalacie ile potrzebujecie białka i tłuszczów, a resztę stanowić będą węglowodany.

 

REGENERACJA

Często osoby początkujące męczą się z problemem regeneracji, gdyż za szybko chcą pójść na kolejny trening. Nie zapominajcie , że jeśli nie damy naszemu organizmowi czasu na odpoczynek mięśnie nie wyrosną.