Co dobrego na odchudzanie

Myślałeś kiedyś o idealnie rozbudowanych mięśniach i pięknej sylwetce? Samo chodzenie na siłownie cię nie zadowala? Może czas zacząć stosować suplementy? Jednym z najskuteczniejszych preparatów jest Triapidix300.

 

 

Co dobrego na odchudzanie ? Odpowiedź jest prosta

Po pierwsze Triapidix300 przyspiesza metabolizm naszego organizmu. Każdy z nas ma świadomość, że zbyt wolny metabolizm jest jedną z głównych rzeczy, które sprawiają, że tyjemy. Jednak każdy z nas ma inny metabolizm. 2 różne osoby, które jedzą tę samo porcje identyczne porcje tego samego jedzenia, uprawiające taką samą ilość sportu mogą mieć zupełnie inną przemianę. Właśnie po to powstał TriApidix300. Ma on w składzie ekstrakty odpowiedzialne właśnie za przyspieszenie trawienia, co jest bezpośrednią przyczyną utraty masy.

Po drugie tabletki te zmniejszają również apetyt podczas kuracji i niwelują uczucie głodu.

Trzecią, równie istotną zaletą tego leku jest blokada wchłaniania się tłuszczy dostarczanych nam podczas jedzenia, który to jest jednym z największych wrogów odchudzania. Nie można jednak całkowicie usunąć go z diety. Tabletki TriApidix300 skutecznie blokują wchłanianie nawet 50% spożywanych przez nas tłuszczy.

 

Naturalny produkt

Produkt ten został również zwycięzcą w serii produktów o kategorii :,,brak skutków ubocznych”. To wszystko dzięki naturalnemu składowi i formule preparatu, opartej na tyrozynie, ekstraktach z guarany, czarnego pieprzu oraz gorzkiej pomarańczy. Tyrozyna odpowiada za zmniejszenie łaknienia i wstrzymania wchłaniania tłuszczu. Rola guarany to głównie zapobieganie gromadzeniu się tłuszczu oraz przyspieszeniu jego rozkładu. Gorzka pomarańcza z kolei odpowiada za dobre krążenie krwi i uszczelnia równocześnie naczynia krwionośne co chroni przed rozwojem stanów zapalnych i infekcji.
Ostatni składnik czyli ekstrakt z czarnego pieprzu powoduję wyższą przyswajalność preparatu i tym samym zwiększa jego skuteczność.
Przyspieszenie trawienia powoduje szybsze spalanie tłuszczu pod skórą i powoduje usunięcie toksyn z naszego organizmu. Nie każdy wie,że zbyt duża ilość toksyn sprawia, że tkanka tłuszczowa wolniej się redukuje.

 

Ile schudniemy

Odchudzanie jest kwestią osobistą i u każdego przebiega inaczej, w zależności od naszych genów dla tego właśnie podanie dokładnie liczby zrzuconych kilogramów jest niemożliwe. Jednak osoby, które brały udział w badaniach chudły średnio w granicach 8-10 kilogramów! Tak doskonałe efekty z pewnością wpłynęły na ocenę produktu i 1 miejsce w rankingu.

Podczas diety ważne jest również byś pamiętał o tym, co jesz i pijesz. Wielu z nas nawet nie zwraca uwagi na to, że dodatkowa porcja pozornie zdrowego jedzenia, czy małego ciastka to również dodatkowe kalorie, a im więcej takich małych pokus tym większe szanse na przekroczenie naszego dziennego limitu zapotrzebowania. Najlepszy sposób to zapisywanie tego, co jesz przez pierwsze kilka dni. Pamiętaj, by pisać zgodnie z prawdą i nie oszukiwać. W końcu robisz to dla siebie. Wówczas łatwiej ci będzie zredukować błędy w twoim odżywianiu.

 

Zdrowie a dieta odchudzająca

Kolejnym ważnym czynnikiem jest twoje zdrowie, jeżeli czujesz się źle po zjedzeniu czegoś i masz problemy z trawieniem, udaj się do lekarza i zrób badania na alergie pokarmowe. Warto też zadbać o badania hormonalne. Po otrzymaniu wyników dobrym sposobem będzie konsultacja z dietetykiem, który pomoże ci wejść w świat diet i wykluczyć z twojego jadłospisu pokarmy, które ci nie służą.

 

Dieta odchudzająca

W ciągu jedz najlepiej 4-5 posiłków mniej więcej co 2-3 godziny, co przyspieszy twój metabolizm. Nie o piciu wody mineralnej, która jest kluczowym czynnikiem powodującym prawidłowe funkcjonowanie. Najlepiej pij minimum 2 litry dziennie. Dobrą alternatywą jest picie na czczo szklanki letniej wody z cytryną, która odpowie za pobudzenie organizmu z rana. Wieczorem zaś jedz kolacje najlepiej 3 godziny przed snem. Kiedy będziesz pełny, możesz mieć problemy z zaśnięciem.

Bardzo istotny podczas odchudzania jest sen. Twój sen trwał minimum 6-7 godzin. Naukowcy zgodnie mówią, że ludzie którzy mało śpią, przykładowo tylko 3 godziny dziennie, tyją szybciej.

 

Zasady diety odchudzającej

Będąc na diecie koniecznie musisz zrezygnować z produktów wysoko przetworzonych, mącznych, zawierających cukier prosty oraz smażonych potraw, ale nie martw się istnieją zdrowsze zamienniki czekolady czy innych smakołyków. Po jakimś czasie sklepowe słodycze przestaną ci smakować. Nie daj się nabrać na produkty o obniżonej zawartości tłuszczu. W ich składzie znaleźć można polepszacze smaku oraz cukier. Pamiętaj więc oczytaniu etykiet!.

Przykładowe zdrowe produkty: drób, ryby, jaja, brązowy ryż, pełnoziarnisty makaron, pomidor, ogórek, papryka, sałata, marchew, kalafior, brokuł, chleb czystoziarnisty z samego ziarna, jabłko, oliwa, olej kokosowy, orzechy, płatki owsiane, płatki jaglane, siemię lniane, mleka roślinne, szpinak, cytryna, grejpfrut.

Przykładowe zakazane produkty: białe pieczywo, masło, gotowe płatki śniadaniowe, sery żółte, wędliny, gotowe sosy, gotowe produkty mrożone.

Najważniejszy jest w diecie deficyt kaloryczny. Jeżeli do tej pory zdrowo się odżywiasz, ale kilogramy nie znikają, ponownie przeanalizuj co jesz oraz ilość spożywanych posiłków. Może się okazać, że jesz po prostu za dużo względem spalanych codziennie kalorii. Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne i obetnij np. 300- 400 kcal, obserwuj swoje ciało i zobacz, jak zareaguje.

 

Aktywność fizyczna a odchudzanie

Jeśli chcesz, by twoje odchudzanie było bardziej skuteczne, na początku trenuj minimum 3 razy w tygodniu. Mogą być to ćwiczenia domowe, na siłowni, bądź szybki spacer, czy jazda na rowerze. Zależy to oczywiście od twojego czasu i trybu życia. Schudnięcie zbędnych kilogramów powinno być przyjemnością i niesamowitą przygodą. Jednak po pewnym czasie nasz organizm może przyzwyczaić się do ćwiczeń i wówczas musisz zmienić nieco swój plan treningowy. Nie zapominaj o odpoczynku na regeneracje swoich mięśni. Obserwuj się i postaraj się wsłuchać w swój organizm i tego jakie są jego potrzeby.

Fajnym pomysłem jest ćwiczenie z dobrym znajomym, który będzie dla ciebie motywacją i zachętą. Pamiętaj o prostych codziennych czynnościach, które pomogą ci schudnąć. Np.zamień także windę na schody, w drodze do pracy wysiądź przystanek wcześniej, niż zwykle. To naprawdę proste czynności, a jakie pomocne. Jeśli nie masz co robić, ruszaj się
1 zamiast siedzieć przed telewizorem idź na spacer, bądź zrób chociaż przysiady, czy brzuszki.

 

Efekty odchudzania

Po miesiącu zobaczysz pierwsze efekty. Zrób zdjęcie i porównuj efekty. To najlepsza motywacja! Nie zapominaj by robić to wszystko dla siebie, nikogo innego. Najistotniejsze jest twoje zdrowie i samopoczucie!